Dzisiaj przyszedł czas na premierę projektu, o którym pokątnie wspomniałem kilka niusów temu. WoG, pomimo odejścia Slavy od czynnego jego rozwoju, nie tylko nie umarł, ale też jest kontynuowany na więcej niż jednej płaszczyźnie. Jakiś czas temu jeden z fanów WoGa z Polski - Tow dostrzegł ograniczenia WoGa, a także problemy wynikające z jego obecnego zbyt wolnego rozwoju. Dlatego wraz ze swą drużyną już zaprawionych w bojach programistów (razem stworzyli m.in. moduł sztucznej inteligencji do innej gry) postanowili ODTWORZYĆ kod H3 od zera. Przedsięwzięcie jest to ogromne, ale jeśli się uda, to efekt będzie niesamowity - możliwość absolutnie dowolnej modyfikacji czegokolwiek w grze na poziomie samego kodu. Koniec ograniczeń związanych z nowymi jednostkami, czy technicznej niemożności dodania miasta.
Przez wiele miesięcy - całkiem słusznie - działali w ukryciu nie chcąc pokazywać jedynie niefunkcjonalnych postępów w pracach lub rozbudzać niezdrowego zainteresowania (inaczej, niż robią to autorzy praktycznie wszystkich "modów" do WoGa, które w mojej opinii nigdy nie zostaną ukończone). Dziś wychodzą na powierzchnię z pierwszym technicznym demem. Więcej o samym demie w wersji 0,54 wraz z downloadem na Oficjalnym forum projektu.
Na razie widać, że wersja demo spełnia podstawowe funkcje H3 - a więc menu, wybór mapy, poruszanie się bohaterem, odwiedzanie podstawowych lokacji zwiększających statystyki, wyświetlenie ekranu bohatera oraz niefunkcjonalnego jeszcze ekranu miasta. Nie można jeszcze mówić o grywalności, ale widać spory potencjał i ogrom wykonanych już prac nad kodem (praktycznie od zera!).
Pozostaje tylko życzyć autorom powodzenia i ukończenia tego obiecującego projektu. Obecnie nawet WoG Team skłania się ku niemu, zamiast ku rozszyfrowywaniu i kontynuowaniu prac Slavy, choć oczywiście nie zostały one przerwane.
Przez wiele miesięcy - całkiem słusznie - działali w ukryciu nie chcąc pokazywać jedynie niefunkcjonalnych postępów w pracach lub rozbudzać niezdrowego zainteresowania (inaczej, niż robią to autorzy praktycznie wszystkich "modów" do WoGa, które w mojej opinii nigdy nie zostaną ukończone). Dziś wychodzą na powierzchnię z pierwszym technicznym demem. Więcej o samym demie w wersji 0,54 wraz z downloadem na Oficjalnym forum projektu.
Na razie widać, że wersja demo spełnia podstawowe funkcje H3 - a więc menu, wybór mapy, poruszanie się bohaterem, odwiedzanie podstawowych lokacji zwiększających statystyki, wyświetlenie ekranu bohatera oraz niefunkcjonalnego jeszcze ekranu miasta. Nie można jeszcze mówić o grywalności, ale widać spory potencjał i ogrom wykonanych już prac nad kodem (praktycznie od zera!).
Pozostaje tylko życzyć autorom powodzenia i ukończenia tego obiecującego projektu. Obecnie nawet WoG Team skłania się ku niemu, zamiast ku rozszyfrowywaniu i kontynuowaniu prac Slavy, choć oczywiście nie zostały one przerwane.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.