Jednostki
Atak 4
Obrona 2
Obrażenia 1-3
Życie 7
Szybkość 5
Koszt 50
Przyrost 15
Zdolności specjalne:
Atak 5
Obrona 3
Obrażenia 1-3
Życie 7
Szybkość 6
Koszt 60
Przyrost 15
Zdolności specjalne:
Biczownik - W czasach świetności Pawilonów zajmowali się pilnowaniem wszelkiego rodzaju: wykopalisk, placów budowy jak i kopalń. Lecz gdy wymagane było stawienie się do bitwy, żaden z nich nie miał przed tym oporu.
Nadzorca - Służący dłużej w miastach Biczownicy dostawali awans na Nadzorców, strzegli wszelkiego rodzaju budynków strategicznych, takich jak: skarbce, świątynie czy dwory Faraonów.
Nadzorca - Służący dłużej w miastach Biczownicy dostawali awans na Nadzorców, strzegli wszelkiego rodzaju budynków strategicznych, takich jak: skarbce, świątynie czy dwory Faraonów.
Atak 7
Obrona 4
Obrażenia 2-3
Życie 15
Szybkość 6
Koszt 130
Przyrost 9
Zdolności specjalne:
Atak 7
Obrona 7
Obrażenia 2-3
Życie 20
Szybkość 9
Koszt 180
Przyrost 9
Zdolności specjalne:
Wadżet - Pustynia to stolica gadów, szczególnie węży, badacze po wielu badaniach doszli do wniosków że Wadżety są dalekimi krewnymi smoków. A nie jak przypuszczano pierzastych węży z Jedame.
Trujący Wadżet - Kuzyn zwykłych Wadżetów z tą różnicą że posiada rozwinięte gruczoły jadowe. W czasach gdy na pustyni Bracada królowały Pawilony, były one trzonem ich armii.
Trujący Wadżet - Kuzyn zwykłych Wadżetów z tą różnicą że posiada rozwinięte gruczoły jadowe. W czasach gdy na pustyni Bracada królowały Pawilony, były one trzonem ich armii.
Atak 9
Obrona 9
Obrażenia 2-6
Życie 25
Szybkość 8
Koszt 250
Przyrost 7
Zdolności specjalne:
Atak 9
Obrona 10
Obrażenia 2-6
Życie 25
Szybkość 9
Koszt 280
Przyrost 7
Zdolności specjalne:
Pustynny Jeździec - W czasach współczesnych ciężko ich spotkać, gdyż miejsce wielbłądów zastąpiły konie, lecz w czasach panowania Bracadum, to właśnie na wielbłądach przemierzano pustynię.
Pustynny Wojownik - Na dworach faraonów służyły one za jednostki zwiadowcze bądź jako doraźna pomoc w zapalnych punktach na granicach.
Pustynny Wojownik - Na dworach faraonów służyły one za jednostki zwiadowcze bądź jako doraźna pomoc w zapalnych punktach na granicach.
Atak 10
Obrona 8
Obrażenia 7-9
Strzały 10
Życie 30
Szybkość 5
Koszt 400
Przyrost 4
Zdolności specjalne:
Atak 11
Obrona 9
Obrażenia 7-9
Strzały 20
Życie 30
Szybkość 7
Koszt 470
Przyrost 4
Zdolności specjalne:
Sekhmet - Niegdyś mieszkanki pustyń oddające cześć słońcu, co pozwalało im na używanie magii przeciw wrogom. Znane ze swojej gracji jak i okrucieństwa. Uosabiały w sobie charakter państwa w którym żyły. Aktualnie uznaje się że wyginęły podczas wojen z pierwszymi nekromantami.
Sekhmet Kapłanka - Gdy Sekhmetki wznosiły się na wyżyny mądrości, stawały się kapłankami, a za swą nieugiętą wiarę otrzymywały dar zmartwychwstania. Lecz nawet to nie uchroniło ich od zagłady.
Sekhmet Kapłanka - Gdy Sekhmetki wznosiły się na wyżyny mądrości, stawały się kapłankami, a za swą nieugiętą wiarę otrzymywały dar zmartwychwstania. Lecz nawet to nie uchroniło ich od zagłady.
Atak 14
Obrona 12
Obrażenia 13-18
Życie 50
Szybkość 7
Koszt 550
Przyrost 3
Zdolności specjalne:
Atak 14
Obrona 13
Obrażenia 13-20
Życie 55
Szybkość 8
Koszt 625
Przyrost 3
Zdolności specjalne:
Ammut - Zamieszkują nadrzeczne tereny pustyni Bracada. Bardzo agresywne i szybkie. Podobno w odległych czasach komuś udało się je oswoić, lecz teraz żyją tylko jako dzikie istoty.
Ammut Słońca - Z hieroglifów, można dowiedzieć się że oswojone Ammuty nosiły na głowie, złote lustra by dzięki temu móc oślepiać swych wrogów. Lecz nikt nie może dowieść czy to prawda.
Ammut Słońca - Z hieroglifów, można dowiedzieć się że oswojone Ammuty nosiły na głowie, złote lustra by dzięki temu móc oślepiać swych wrogów. Lecz nikt nie może dowieść czy to prawda.
Atak 14
Obrona 16
Obrażenia 15-20
Życie 100
Szybkość 5
Koszt 900
Przyrost 2
Zdolności specjalne:
Atak 15
Obrona 17
Obrażenia 18-22
Życie 110
Szybkość 7
Koszt 1100
Przyrost 2
Zdolności specjalne:
Sfinks - Legendarne istoty zamieszkujące pustynie, ich dokładny wygląd nie jest znany, ostały się tylko nieliczne posągi ukazujące ich oblicze.
Większy Sfinks - Jedyne informacje na ich temat pochodzą z legend. Podobno ich spojrzenie potrafiło zabić. Co wykorzystywali Faraonowie z Pawilonów, jedynym ich mankamentem było to że na umarłych ich spojrzenie nie działało.
Większy Sfinks - Jedyne informacje na ich temat pochodzą z legend. Podobno ich spojrzenie potrafiło zabić. Co wykorzystywali Faraonowie z Pawilonów, jedynym ich mankamentem było to że na umarłych ich spojrzenie nie działało.
Atak 20
Obrona 15
Obrażenia 35-45
Życie 180
Szybkość 9
Koszt 20002
Przyrost 1
Zdolności specjalne:
Atak 30
Obrona 20
Obrażenia 40-45
Strzały 2
Życie 250
Szybkość 13
Koszt 40002
Przyrost 1
Zdolności specjalne:
Anubis - Najpotężniejsi mieszkańcy Pawilonów. Zasiadali w radach i pilnowali porządków w państwie Złotych Miast. Rzadko stawali do walki lecz gdy to następowało nikt nie miał szans wyjść cało ze starcia z nimi.
Anubis Wojownik - Apogeum potęgi Anubisów. Wyćwiczeni w boju niosący zagładę wrogom. Ja'Bak najwyższy faraon wywodził się od nich. Potęgę czerpali poprzez fascynację magią umarłych. Co także sprowadziło na nich zagładę.
Anubis Wojownik - Apogeum potęgi Anubisów. Wyćwiczeni w boju niosący zagładę wrogom. Ja'Bak najwyższy faraon wywodził się od nich. Potęgę czerpali poprzez fascynację magią umarłych. Co także sprowadziło na nich zagładę.