Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Asylum Town





Asylum jest efektem pracy chińskiej grupy moderskiej The Forgotten Fields. Początkowo miało się ukazać jako część większego projektu, który miał bezpośrednio ingerować do gry. Prace jednak się przedłużały, a programistom grupy nie udało się złamać kodu gry, toteż postanowili tymczasowo wydać miasto pod VCMI. Ma być ono miastem mrocznych koszmarów.



Bohaterowie



Bohaterowie mocy w Asylum to Pionierzy (łącznie 8), a magii - Mentaliści(8).



Alach
(moc)
Specjalność:
Atak
Pauline
(moc)
Specjalność:
Cieniści Łowcy
Harker
(moc)
Specjalność:
Mroczni Giermkowie
Siostra Elisa
(moc)
Specjalność:
Tancerze Wiatru
Renner
(moc)
Specjalność:
Duchy Smutku
Judith
(moc)
Specjalność:
Mistyczni Krzyżowcy
Stacia
(moc)
Specjalność:
Zmory
Karth
(moc)
Specjalność:
Logistyka
Viola
(magia)
Specjalność:
Hipnoza
Kaspar
(magia)
Specjalność:
Berserker
Mog
(magia)
Specjalność:
Inteligencja
Brigid
(magia)
Specjalność:
Oślepienie
Mona
(magia)
Specjalność:
Talent magiczny
Jezebel
(magia)
Specjalność:
Klejnoty
Margareta
(magia)
Specjalność:
Zapomnienie
Lynn
(magia)
Specjalność:
Przygnębienie


Jednostki

Mroczny Giermek
Mroczny Strażnik
Tancerka Wiatru
Tancerka Cienia
Atak3
Obrona2
Obrażenia1-3
Zdrowie8
Szybkość6
Koszt50
Przyrost14
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
Atak4
Obrona3
Obrażenia2
Zdrowie8
Szybkość6
Koszt60
Przyrost14
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
Atak6
Obrona5
Obrażenia2-3
Zdrowie15
Szybkość7
Koszt100
Przyrost9
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
Atak6
Obrona5
Obrażenia2-3
Zdrowie17
Szybkość9
Koszt140
Przyrost9
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Atakuje 3 przyległe pola
Cienisty Łowca
Widmowy Łowca
Duch Smutku
Duch Rozpaczy
Atak8
Obrona8
Obrażenia3-5
Zdrowie21
Szybkość6
Koszt220
Przyrost7
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Strzela (ma 12 strzałów)
Atak 8
Obrona9
Obrażenia3-6
Zdrowie23
Szybkość6
Koszt240
Przyrost7
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Strzela (ma 24 strzały)
- Brak kar za strzelanie na dużą odległość
Atak10
Obrona10
Obrażenia6-10
Zdrowie30
Szybkość9
Koszt350
Przyrost4
Zdolności specjalne- Lata
- Nieumarły
Atak12
Obrona11
Obrażenia6-10
Zdrowie30
Szybkość12
Koszt380
Przyrost4
Zdolności specjalne- Lata
- Nieumarły
- Rzuca na cel zaklęcie "Przygnębienie"
Mistyczny Krzyżowiec
Duchowy Krzyżowiec
Zmora
Koszmar
Atak12
Obrona12
Obrażenia12-15
Zdrowie40
Szybkość7
Koszt520
Przyrost3
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
Atak14
Obrona14
Obrażenia13-17
Zdrowie45
Szybkość8
Koszt580
Przyrost3
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Dwukrotny atak
Atak 16
Obrona17
Obrażenia15-19
Zdrowie80
Szybkość8
Koszt1000
Przyrost2
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
Atak18
Obrona19
Obrażenia18-24
Zdrowie95
Szybkość9
Koszt1300
Przyrost2
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Zamienia w kamień
Wędrowiec
Wędrowiec Pustki
Atak22
Obrona23
Obrażenia30-40
Zdrowie150
Szybkość11
Koszt2600
Przyrost1
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Lata
- Przeciwnik nie kontratakuje
Atak24
Obrona25
Obrażenia35-50
Zdrowie180
Szybkość16
Koszt4200
Przyrost1
Zdolności specjalne- Odporność na zaklęcia umysłu
- Lata
- Przeciwnik nie kontratakuje
- Wysysa życie

Galeria






Download

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt