Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Bohaterowie

Pawilon posiada po 9 bohaterów mocy i magii. Są to odpowiednio Faraonowie i Wezyrowie. Jeden z nich - Ama'Ka, ma unikatową specjalność Życie. Dodaje 2 punkty życia każdemu oddziałowi. Siedmiu bohaterów ma specjalność w jakiejś jednostce (Ja'Bak najlepszych w mieście Anubisów).


Bohaterowie mocy


Faraonowie

2
1
2
1

Amesza

Był jednym z biczowników wyprowadzonych z niewoli przez Ja'Baka. Pozostał w Tilafie, gdzie był odpowiedzialny za innych zbiegów z miast okupowanych przez rycerzy.


Specjalność
Biczownicy
Podstawowy
Logistyka
Podstawowy
Łucznictwo
Armia startowa
12-207-12
Bianor

Anubisi są znanie ze swej magicznej natury, lecz Bianor zawsze był zafascynowany inżynierią, w szczególności balistami. Kupił do swojej posiadłości parę sztuk, które ulepszył. Podczas wojen jego balisty potrafią zabić ponad 20 ludzi jednym strzałem.
Specjalność
Ballista
Podstawowy
Łucznictwo
Podstawiwy
artyleria
Armia startowa
12-201-3Balista

Honsuneb

Odkąd pamięta żył wśród piasków pustyni. Wśród innych mieszkańców pustyni był uważany za wariata, przez swoją fascynację Wadjetami. Uwielbia je i u jego boku walczą z większą siłą.

Specjalność
Wadżety
Podstawowy Skut. ataku
Podstawowy Balistyka
Armia startowa
12-205-105-10
Inpu

Sfinksy, hybrydy ludzi i lwów, nie posiadają rozwiniętej mowy. Impu był jednym z najmniej licznych który nauczyli komunikować się z nimi. Teraz wykorzystuje to w walce na froncie.

Specjalność
Sfinksy
Podstawowy Taktyka
Podstawowy Skut. ataku
Armia startowa:
12-207-121-3

Ja'Bak

Najwyższy Faraon, największy lord na pustyni Bracada, charyzmatyczny Anubis pragnący władzy. Gdy on zasiadał na tronie, Złote Miasta były największymi ośrodkami handlu w południowym Antagarichu.

Specjalność
Anubisy
Podstawowy Logistyka
Podstawowy Skut. ataku
Armia startowa
20-308-101-3
Kemil

Kemi pochodzi z Tatalii, gdzie była czeladnikiem kowala, nauczyła się wszystkiego od swego mistrza i ruszyła na południe. Bagienne tereny nigdy jej nie pasowały, więc została pośród murów Shazad, gdzie zbroiła armię.

Specjalność
Płatnerz
Podstawowy Logistyka
Podstawowy
Płatnerz
Armia startowa
20-308-101-3
Marzum

Sam złapał swojego wielbłąda w odmętach pustyni, okazało się że jest to jeden z najszybszych wielbłądów, jakiego ktokolwiek, kiedykolwiek spotkał na całej pustyni. Nie musiał czekać dużo czasu by u jego boku, pojawiło się wielu nowych jeźdźców. Teraz razem przemierzają pustynie, siejąc strach wśród wrogów Faraona.
Specjalność
Pus. Jeźdźcy
Podstawowy Logistyka
Podstawowy
Łucznictwo
Armia startowa
4-72-53-6
Mentuhotep

Pustynia zawsze skrywa skarby, wiedział o tym Mentuhotep, handlarz z Erathii. Nie mylił się, odnalazł wielki skarb, po czym zamieszkał w jednym z Pawilonów, gdzie pomnażał swoje bogactwo.



Specjalność
+350 złota
Podstawowy Balistyka
Podstawowy Finanse
Armia startowa
12-207-121-3

Ta-Kem

Spędził większość życia studiując zapiski o geologii. Gdy czasy się zmieniły i został wysłany na wojnę, nauczył się jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, więc potrafi znaleźć twardszy grunt i przemieszczać się szybciej.


Specjalność
Znaj. drogi
Podstawowy
Logistyka
Podstawowy
Znaj. drogi
Armia startowa
20-308-101-3


Bohaterowie magii


Wezyrowie

2
0
2
1

Ama'Ka

Posiada wielki talent w znajdywaniu oaz na pustyni, niegdyś przypadkiem znalazła Źródło Życia. Teraz zawsze prowadzi tam swoją armię, co sprawia że jest bardziej witalna od innych oddziałów na pustyni.

Zwiększa 2 punkty życia każdej jednostce
Specjalność
Życie
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
Pierw. pomoc
Armia startowa
12-207-121-3
Ankh-Amon

W miastach czarodziei jest mało miejsca dla kobiet. Szczególnie dla kobiet takich jak Ankh-Amon, dla której powiększanie swojej wiedzy nie jest tak ważne, jak powiększanie talentu magicznego. Po paru latach błądzenia, znalazła swe miejsce pośród wezyrów na pustyni Bracada.
Specjalność
T. magiczny
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
T. magiczny
Armia startowa
20-308-101-3

Basha

Kocha błyskotki, w szczególności kryształy. Potrafi znaleźć najmniejszy kryształ ukryty wśród piasków pustyni, co czyni ją jedną z najbardziej respektowanych ludzi, nawet przez samego najwyższego Faraona.
Specjalność
+1 kryształ
Podstawowy Finanse
Podstawowy Mądrość
Armia startowa
20-308-101-3
Isham

Jak każdy wie, Sekhmetki nie lubią się śpieszyć, wszystko robią z gracją, lecz Isham jest inna, dosiadając konia potrafi wyprzedzić każdego jeźdźca.


Specjalność
Logistyka
Podstawowy Logistyka
Podstawowy Mądrość
Armia startowa
20-308-101-3
Keila

Keila pochodzi z Erathi, była jednym z kleryków w Castllatus. Wojna z Diabłami i walki przeciw piratom nie były jej hobby. Po paru latach uciekła z wojennej zawieruchy, do jednego z pustynnych Pawilonów, gdzie mogła rozwijać swoją antymagiczną pasję i doprowadzić ją do perfekcji.
Specjalność
Odporność
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Odpornośc
Armia startowa
20-308-101-3
Mantis

Pochodzi z Bracady, ukończył akademię magów, jego specjalizacją była magia ognia, po paru latach opuścił rodzinne miasto aby odszukać potężniejszej magii, jego uwagę przykuły pustynne Pawilony, gdzie osiadł i rozwiną swój talent magiczny.

Specjalność
Tar. ognia
Podstawowy Mądrość
Armia startowa
20-308-101-3



Mex-Nefer

Daneel czuł prawdziwą odrazę do swoich prymitywnych pobratymców z Krewlod. Gdy gobliny z Deyji dołączyły do króla kastore'a, uradował się niezmiernie, licząc na rozwój intelektualny swojej rasy.

Specjalność
Przyspieszenie
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
M. powietrza
Armia startowa
20-308-101-3
Netsutset

Powiadają że to Netsutset przyprowadził Ammuty do miast. Poznając ich dziką naturę, stał się zdolny by je oswoić i wytrenować by stworzyć zbrojną formację. Dał im złote lustra by wywoływały terror wśród wrogów. Nawet po wielu latach nikt nie potrafi ich wyrtenować jak on.
Specjalność
Ammuty
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Skut. ataku
Armia startowa
20-308-101-3

Nutt

Niektóre z Sekhmetek nie wierzą w swoje zmartwychwstanie, lecz legendy nie kłamią, Nutt jest tego dobrym przykładem, zmarła i powstała ze śmierci. Opowiada swoim siostrom, by uwierzyły w to i nie bały się śmierci. Z nią wszystkie Sekhmetki ruszają w bój bez strachu.

Specjalność
Sechmetki
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Magia ognia
Armia startowa
20-308-101-3

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt