Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Abyss Town



Jest to miasto podwodnych stworzeń. Jego pomysłodawcą i głównym grafikiem był Axolotl, jednak po porzuceniu projektu, do VCMI wprowadzili je Mitlandy, Tooandorisu i Warmonger.



Bohaterowie



Bohaterowie magii w Głębi to Głębinowi Szamani (łącznie 8), mocy Mistrzowie Przypływów (9).



Abiss
(moc)
Specjalność
Głębinowe Kraby
Arkana
(magia)
Specjalność
Odkrywanie
Dissanna
(magia)
Specjalność
Pole minowe
Gril
(magia)
Specjalność
Łańcuch Piorunów
Karn-Ti
(moc)
Specjalność
Kamienna Skóra
Kasta
(magia)
Specjalność
+350 złota
Kingsax
(moc)
Specjalność
Odporność
Kraken Teamster
(moc)
Specjalność
Ogromne Ośmiornice
Pears
(moc)
Specjalność
Płatnerz
Pertha
(magia)
Specjalność
Berserk
Raytlii
(moc)
Specjalność
Głębinowe Meduzy
Season
(moc)
Specjalność
Taktyka
Sirranna
(magia)
Specjalność
+1 Klejnot
Trila
(magia)
Specjalność
Płatnerz
Verna
(magia)
Specjalność
Złote Koniki Morskie
Wel
(moc)
Specjalność
Wskrzeszenie
Werser
(moc)
Specjalność
Koniki Morskie


Jednostki


Ukwiał
Elektryczny Ukwiał
Piaskowy Krab
Głębinowy Krab
Atak 4
Obrona 3
Obrażenia 2-3
Zdrowie 7
Szybkość 6
Koszt 60
Przyrost 14
Informacje
  • Lata
  • Siedlisko: Muszlowy zakamarek
  • Atak 5
    Obrona 3
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 8
    Szybkość 7
    Koszt 80
    Przyrost 14
    Informacje
  • Lata
  • 10% szansy na uderzenie Piorunem po ataku
  • Siedlisko: Ul. muszlowy zakamarek
  • Atak 5
    Obrona 6
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 16
    Szybkość 3
    Koszt 120
    Przyrost 8
    Informacje
  • Redukuje obronę wroga o 20%.
  • Siedlisko: Basen ikry
  • Atak 6
    Obrona 6
    Obrażenia 2-5
    Zdrowie 18
    Szybkość 4
    Koszt 150
    Przyrost 8
    Informacje
  • Redukuje obronę wroga o 40%.
  • Siedlisko: Ul. basen ikry
  • Konik Morski
    Królewski Konik Morski
    Meduza Morska
    Chełbia
    Atak 9
    Obrona8
    Obrażenia 3-6
    Zdrowie 21
    Szybkość 9
    Koszt 200
    Przyrost 7
    Informacje
  • Lata
  • Wysokie szczęście
  • Siedlisko: Koralowy tunel
  • Atak 9
    Obrona 9
    Obrażenia 3-6
    Zdrowie 24
    Szybkość 12
    Koszt 240
    Przyrost 7
    Informacje
  • Lata
  • Wysokie szczęście
  • 20% szans na rzucenie zaklęcia Pech po ataku
  • Siedlisko: Ul. koralowy tunel
  • Atak 9
    Obrona 7
    Obrażenia 7-10
    Zdrowie 25
    Szybkość 5
    Koszt 320
    Przyrost 4
    Informacje
  • Strzały: 6
  • Siedlisko: Inkubator
  • Atak 10
    Obrona 7
    Obrażenia 7-10
    Zdrowie 28
    Szybkość 5
    Koszt400
    Przyrost 4
    Informacje
  • Strzały: 8
  • Strzela nawet w zwarciu
  • Siedlisko: Ul. inkubator
  • Ośmiornica
    Wielka Ośmiornica
    Yuan-Ti
    Przywódca Yuan-Ti
    Atak 10
    Obrona 14
    Obrażenia11-15
    Zdrowie 50
    Szybkość 4
    Koszt 500
    Przyrost 3
    Informacje
  • Atakuje wszystkie oddziały dookoła
  • Siedlisko: Chwastowa jama
  • Atak 12
    Obrona 14
    Obrażenia11-15
    Zdrowie 70
    Szybkość 5
    Koszt 600
    Przyrost 3
    Informacje
  • Atakuje wszystkie oddziały dookoła
  • Regeneruje 35 punktów życia na rundę
  • Siedlisko: ul. chwastowa jama
  • Atak 16
    Obrona 15
    Obrażenia16-32
    Zdrowie 75
    Szybkość 6
    Koszt 900
    Przyrost 2
    Informacje
  • Siedlisko: Pałac Yuan-Ti
  • Atak 19
    Obrona 18
    Obrażenia18-32
    Zdrowie 85
    Szybkość 7
    Koszt 1300
    Przyrost 2
    Informacje
  • Redukuje obronę atakowanego o 20%.
  • Siedlisko: Ul. pałac Yuan-Ti
  • Robak
    Robak Królewski
    Atak 20
    Obrona 20
    Obrażenia40-60
    Zdrowie 170
    Szybkość 7
    Koszt 2500
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 1
  • Teleportuje się
  • Odporny na magię wody
  • Siedlisko: Wir
  • Atak 21
    Obrona 21
    Obrażenia45-60
    Zdrowie 280
    Szybkość 8
    Koszt 4500
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 2
  • Teleportuje się
  • Odporny na magię wody
  • 50% szans na związanie przeciwnika po ataku
  • Siedlisko: Ul. wir


  • Galeria





    Download

    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt