Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Grove Town



Miasto, które pojawiło się już jako fanowski mod do WoGa i Ery 2. Inspirowane jest grą Warcraft III i obecnymi w niej nocnymi elfami. Po raz pierwszy wydane zostało w 2009 roku, a do VCMI trafiło ponad 5 lat później. Wersje różnią się nieznacznie, przede wszystkim umiejętnościami jednostek. Oficjalna strona miasta znajduje się na serwerze Groty.



Bohaterowie



Bohaterowie mocy w Gaju to Łowcy (łącznie 8), magii to Strażnicy (9).



Jabress
(moc)
Jabress spędziła swe młodzieńcze lata na praktykowaniu czarnej magii, dopóki nie uświadomiła sobie, że prowadzą one do samozniszczenia. Dziś przerażona swoimi umiejętnościami zna mroczne sekrety każdego i nie obawia się ich ukazywać innym.
Kyorlin
(magia)
Kyorlin jest jedyną kobietą w Gronie Nocnych Druidów. Mimo że miała wielu adoratorów wśród swych braci, przewodniczący odrzucił wszystkie oświadczyny by poświęcić jej czas na znalezienie spokoju umysłu. Co ciekawe jeszcze go nie odnalazła.
Malla
(moc)
Malla, dzięki swym niebywałym umiejętnościom konstruktorskim, tworzy wspaniałe, niezawodne machiny bojowe. Jej potencjał został zauważony przez najwyższych kapłanów Zakonu Wiązu i teraz driada wykorzystywuje swój talent w imię obrony fauny i flory gajowej.
Mrimm
(moc)
Jako sierota Mrimm był wychowywany przez druidów, którzy przeznaczali cały czas życia dziecka na robotę, naukę, modlitwę i jeszcze więcej roboty. Dzisiaj żyje w lasach pod gwiaździstym niebem, jako że jego żądza wolności zrobiła z niego najlepszego zwiadowcę Gaju.
Olath
(magia)
Olath jest znany ze swoich umiejętności finansowych z nie-drowami, nie wykluczają diabłów i nekromantów. Stał się później bardziej żądny przygód, podróżując z nieznanych przyczyn do Ognistych Pól.
Phindara
(moc)
Phindara będąc elfem była niesłychanie odporna na jad bazyliszków, co pozwoliło jej kontrolować te zwierzęta lepiej niż ktokolwiek inny, nie wyłączając legendarnego Brona.
Sargh
(moc)
Jedno spojrzenie na chorągiew wojenną Sargha wystarczy jego oddziałom do odzyskania sił, nawet jeśli sytuacja wydaje się być beznadziejna. Jego umiejętności czynią żołnierzy wręcz nieśmiertelnymi.
Shebali
(moc)
Krasnoludy mogą szukać złota głęboko pod ziemią, ale zawsze będą znaleziska trzymali na powierzchni, gdzie Shebali ma prostą drogę do kradzieży. Chociaż została wydziedziczona, jest bardzo popularna w jej Gildii Nocnych Łowców.
Wanre
(magia)
Ze swym niesamowitym talentem magicznym Wanre zdobył unikalną więź z istotami starożytnych lasów, która pozwala mu na ich przyzywanie.
Sithyrr
(moc)
Jako leśni gwardziści, nocne elfy nie tworzą machin wojennych i wolą je kraść podczas walk z ludzkimi oddziałami. Sithyrr jest w Gaju najlepsza w tymże zajęciu.
Ssin
(magia)
Podążając ścieżką swych przodków piękna, lecz nieczuła Ssin stała się najlepszą czarodziejką wśród nocnych elfów. Nauczyła się idealnie balansować między dobrem a złem, ale wciąż trzyma przy sobie swój wężowy bicz.
Sullis
(magia)
Matrona swego klanu Suliss jest znana ze swojej mądrości i jest często wzywana do pośredniczenia w dysputach między innymi klanami. Zwróciła się jednak w stronę czarów kiedy stało się jasne, że nigdy nie wstąpi na tron przy dziesięciu spadkobiercach.
Tuidhana
(magia)
Tuidhana zawsze walczyła przy boku swych żołnierzy. Poświęciła swoje życie dla ratowania gajów niszczonych przez elfy z AvLee oraz rycerzów z Erathii.
Ultrin
(moc)
W czasie wojny granicznej mały oddział dowodzony przez Tazara zatrzymał się w małym Tatalianskim posterunku, wstrzymując swoją siłę pięciokrotnie przez długi czas, dopóki nie przyszły posiłki. Ultrin był najbardziej utalentowanym uczniem Tazara.
Velkyn
(magia)
Nazywany świętym dzieckiem Velkyn oślepł w czasie Mrocznego Rytuału. Dzisiaj prowadzi swój żywot wśród ciasnych tuneli i jaskiń na świecie, jednakże często wraca, by tworzyć mroczną powłokę wokół siebie.
Velve
(magia)
Pół-druergar Velve od zawsze był wyrzutkiem wśród magów Bracady. Gdy zachwycone jego umiejętnościami nocne elfy chciały go do siebie przyjąć, zgodził się na to z radością.
Vlos
(magia)
Vlos była bliska śmierci w trakcie najazdu ludzi na jej ojczyznę. Na szczęście jest mistrzem w pierwszej pomocy, co pozwoliło na uleczenie krytycznych ran w trakcie bitwy. Jej krótki pobyt po drugiej stronie zmienił jednak jej całe życie.


Jednostki


Satyr
Faun
Łowca
Księżycowy Zabójca
Atak 2
Obrona 6
Obrażenia 1-3
Zdrowie 10
Szybkość 4
Koszt 60
Przyrost 12
Informacje
  • Nienawidzi Driad i Rusałek (zadaje im 5 razy więcej obrażeń)
  • Siedlisko: Cedrowe Chaty
  • Atak 3
    Obrona 7
    Obrażenia 1-3
    Zdrowie 10
    Szybkość 5
    Koszt 70
    Przyrost 12
    Informacje
  • Nienawidzi Driad i Rusałek (zadaje im 5 razy więcej obrażeń)
  • Pod wpływem zaklęcia Uniesienie
  • Siedlisko: Ul. cedrowe chaty
  • Atak 7
    Obrona 4
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 15
    Szybkość 7
    Koszt 120
    Przyrost 7
    Informacje
  • Strzały: 9
  • Brak kary za walkę wręcz
  • Siedlisko: Gildia łowców
  • Atak 8
    Obrona 5
    Obrażenia 3-5
    Zdrowie 15
    Szybkość 9
    Koszt 160
    Przyrost 7
    Informacje
  • Strzały: 18
  • Brak kary za walkę wręcz
  • Rzuca zaklęcie Trucizna (50% szansy)
  • Siedlisko: Ul. gildia łowców
  • Driada
    Opiekun Gaju
    Druid
    Starszy Druid
    Atak 7
    Obrona 6
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 15
    Szybkość 6
    Koszt 240
    Przyrost 7
    Informacje
  • Strzały: 8
  • Rzuca zaklęcie po ataku
  • Siedlisko: Sekwojowe wieże
  • Atak 8
    Obrona 8
    Obrażenia 4-6
    Zdrowie 30
    Szybkość 6
    Koszt 300
    Przyrost 7
    Informacje
  • Strzały: 8
  • Rzuca zaklęcie po ataku
  • Siedlisko: Ul. sekwojowe wieże
  • Atak 10
    Obrona 10
    Obrażenia 7-10
    Zdrowie 25
    Szybkość 8
    Koszt 450
    Przyrost 4
    Informacje
  • Lata
  • Rzuca zabójce spojrzenie (20% szansy)
  • Siedlisko: Grota snów
  • Atak 11
    Obrona 11
    Obrażenia 8-12
    Zdrowie 35
    Szybkość 9
    Koszt600
    Przyrost 4
    Informacje
  • Lata
  • Rzuca zabójce spojrzenie (20% szansy)
  • Siedlisko: Ul. grota snów
  • Jaszczurzy Jeździec
    Jaszczurzy Czempion
    Pajęcza Księżna
    Pajęcza Królowa
    Atak 9
    Obrona 15
    Obrażenia13-15
    Zdrowie 60
    Szybkość 6
    Koszt 500
    Przyrost 3
    Informacje
  • Obniża obronę atakowanego wroga o 20%
  • Siedlisko: Czarodziejska dziupla
  • Atak 10
    Obrona 17
    Obrażenia13-15
    Zdrowie 70
    Szybkość 8
    Koszt 600
    Przyrost 3
    Informacje
  • Obniża obronę atakowanego wroga o 20%
  • Odporny na Strach
  • Siedlisko: ul. czarodziejska dziupla
  • Atak 13
    Obrona 16
    Obrażenia 15
    Zdrowie 65
    Szybkość 7
    Koszt 720
    Przyrost 2
    Informacje
  • Strzały: 12
  • Co rundę rzuca masowe zaklęcie
  • Siedlisko: Królewskie komnaty
  • Atak 13
    Obrona 15
    Obrażenia 20
    Zdrowie 65
    Szybkość 8
    Koszt 820
    Przyrost 2
    Informacje
  • Strzały: 24
  • Co rundę rzuca masowe zaklęcie
  • Rzuca zaklęcie Trucizna (50% szansy)
  • Siedlisko: Ul. królewskie komnaty
  • Kwarcowy Smok
    Ametystowy Smok
    Szafirowy Smok
    Prastary Ent
    Atak 16
    Obrona 19
    Obrażenia35-45
    Zdrowie 225
    Szybkość 6
    Koszt 2500
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 1
  • 50% odporności na magie
  • Siedlisko: Kwarcowa forteca
  • Atak 19
    Obrona 25
    Obrażenia35-45
    Zdrowie 295
    Szybkość 9
    Koszt 3500
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 2
  • 70% odporności na magie
  • Siedlisko: Ametystowa forteca
  • Atak 22
    Obrona 35
    Obrażenia55-70
    Zdrowie 570
    Szybkość 12
    Koszt 7000
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 3
  • 90% odporności na magie
  • Atak 10
    Obrona 18
    Obrażenia15-20
    Zdrowie 100
    Szybkość 5
    Koszt 3500
    Przyrost 1
    Informacje
  • Paraliżuje po ataku
  • Regeneruje sobie życie
  • Odporny na magie ziemi

  • Inne wersje miasta


    Istnieje także druga wersja tego miasta, z inaczej wyglądającymi jednostkami. Zostały one wcześniej upublicznione przez New Grove Team (zespół tworzący miasto do WoGa), jako pozostałość po niedokończonej następnej wersji. Są one autorstwa przede wszystkim ich byłego członka - Tritha.
    Fani tego miasta na platformę VCMI (avatar z pomocą Ursusa89) postanowili wykorzystać te jednostki, przerobiając poprzednią wersję. Ze wszystkich stworów, stary wygląd pozostał tylko występującym na 7 poziomie smokom.




    Galeria




    Download




    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt