Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Budynki

Miasto ma 4-poziomową Gildie magów. Najdroższymi budynkami są siedlisko 7 poziomu, jego ulepszenie i Kapitol - wszystkie po 10 000 sztuk złota. Budynek hordy znajduje się na 2 poziomie. Miasto może zwiększyć swój dzienny dochód po wybudowaniu budynku specjalnego - Skarbca. Dostarcza on 500 sztuk złota dziennie. Poza głównym zasobami (drewno, kamienie), Pawilon do rozbudowy najbardziej potrzebuje klejnotów.



Budynki główne


Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 dziennie.
Wymagania: Brak, budynek startowy
Cena: Brak, budynek startowy
Dom Rady Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 dziennie.
Wymagania: Rada Osady, Karczma
Cena: 2500
Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 dziennie.
Wymagania: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Cena: 5000
Kapitol
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 4000 dziennie.
Wymagania: Ratusz, Zamek
Cena: 10000
Fort
Wzmacnia mury zamku.
Wymagania: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Cena: 5000 20 20
Cytadela
Dodaje wieżę do fortu i zwiększa bazowy przyrost o 50%.
Wymagania: Fort
Cena: 2500 5
Zamek
Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta i podwaja bazowy przyrost.
Wymagania: Cytadela
Cena: 5000 10 10
Tawerna
Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta oraz pozwala rekrutować bohatera.
Wymagania: Brak
Cena: 500 5
Targowisko
Pozwala na sprzedaż oraz wymianę zasobów (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
Wymagania: Brak
Cena: 500 5
Magazyn zasobów
Dostarcza codziennie 1
Wymagania: Targowisko
Cena: 5000 5
Kuźnia
Pozwala na produkcję Balisty.
Wymagania: Brak
Cena: 1000 5
Gildia magów poz. 1
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.
Wymagania: Brak
Cena: 2000 5 5
Gildia magów poz. 2
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.
Wymagania: Gildia magów poz. 1
Cena: 1000 5 4 5 4 4 4
Gildia magów poz. 3
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.
Wymagania: Gildia magów poz. 2.
Cena: 1000 5 6 5 6 6 6
Gildia magów poz. 4
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.
Wymagania: Gildia magów poz. 3.
Cena: 1000 5 8 5 8 8 8


Budynki specjalne


Idol
Zwiększa jedną z podstawowych umiejętności bohatera odwiedzającego miasto.
Wymagania: Ratusz, Gildia magów poz. 1
Cena: 1000 5
Młyn Wodny
Losowo zwiększa przyrost: Biczowników, Wadżetów lub Jeźdźców Wielbłądów.
Wymagania: Osada, Gniazdo Wadżetów, Pustynny Namiot
Cena: 2000 10
Warsztat
Pozwala produkować wozy z amunicją.
Wymagania: Kuźnia
Cena: 2000 5
Skarbiec
Dostarcza 500 dziennie.
Wymagania: Magazyn zasobów
Cena: 2000 5


Siedliska i hordy


Osada
Pozwala rekrutować Biczowników.
Wymagania: Fort
Cena: 500 5 5
Ul. Osada
Pozwala rekrutować Nadzorców.
Wymagania: Osada
Cena: 1000 10
Gniazdo Wadżetów
Pozwala rekrutować Wadżety.
Wymagania: Osada
Cena: 1000 5
Ul. Gniazdo Wadżetów
Pozwala rekrutować Trujące Wadżety.
Wymagania: Gniazdo Wadżetów
Cena: 1500 5
Legowisko
Zwiększa populację Wadżetów/Trujących Wadżetów o 4 tygodniowo.
Wymagania: Gniazdo Wadżetów
Cena: 2000 10
Pustynny Namiot
Pozwala rekrutować Jeźdźców Wielbłądów.
Wymagania: Osada
Cena: 1500 5 5
Ul. Pustynny Namiot
Pozwala rekrutować Pustynnych Wojowników.
Wymagania: Pustynny Namiot
Cena: 1500 10 2
Ołtarz Sekhmet
Pozwala rekrutować Sekhmetki.
Wymagania:Pustynny Namiot, Gildia magów poz. 1
Cena: 2500 10
Ul. Ołtarz Sekhmet
Pozwala rekrutować Sekhmetki Kapłanki.
Wymagania:Ołtarz Sekhmet, Gildia magów poz. 2
Cena: 2500 5
Jaskinia Strachu
Pozwala rekrutować Ammuty.
Wymagania: Ołtarz Sekhmet
Cena: 3000 5 10 10
Ul. Jaskinia Strachu
Pozwala rekrutować Ammuty Słońca.
Wymagania: Ołtarz Sekhmet, Baraki Sfinksów
Cena: 3000 5 5 5
Baraki Sfinksów
Pozwala rekrutować Sfinksy.
Wymagania: Jaskinia Strachu, Kuźnia
Cena: 4000 4 10
Ul. Baraki Sfinksów
Pozwala rekrutować Starsze Sfinksy.
Wymagania: Baraki Sfinksów, Warsztat
Cena: 3000 10 15
Starożytny Grobowiec
Pozwala rekrutować Anubisy.
Wymagania: Baraki Sfinksów, Gildia magów poz. 2
Cena: 10000 10 10 15
Ul. Starożytny Grobowiec
Pozwala rekrutować Anubisów Wojowników.
Wymagania: Starożytny Grobowiec. Gildia magów poz. 3
Cena: 10000 10 5 20

Graal


Graal
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 .
Wymagania: Graal
Cena: Brak

© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt