Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Preserve Town



Jest to modyfikacja dodająca nowe miasto - Rezerwat. Zostało ono zaczerpnięte z Heroes IV i poza jednostkami, większość grafik pochodzi właśnie z tej części. Największy udział w tym projekcie mieli: Karen, Lord Hawk i Randjan.



Bohaterowie



Bohaterowie magii w Rezerwacie to Bardowie (łącznie 8), mocy Strażnicy (8).



Agnes
(moc)
Specjalność
Odkrywanie
Anastasia
(magia)
Specjalność
Lisi Druidzi
Baggins
(moc)
Specjalność
Leprechauny
Belinda
(magia)
Specjalność
Inteligencja
Ceretus
(moc)
Specjalność
Niedźwiedzie
Hanna
(moc)
Specjalność
Płatnerz
Julian
(moc)
Specjalność
Hipogryfy
Karen
(magia)
Specjalność
+350 złota
Ken
(magia)
Specjalność
Osłabienie
Lorenzo
(moc)
Specjalność
Magiczne Oczy
Niclas
(moc)
Specjalność
+1 klejnot
Pamela
(magia)
Specjalność
Lodowy pocisk
Polly
(magia)
Specjalność
Talent magiczny
Renata
(magia)
Specjalność
Przyspieszenie
Tim
(moc)
Specjalność
Górscy Pełzacze
Wildhayen
(magia)
Specjalność
Mistycyzm


Jednostki


Leprechaun
Hobbit
Górski pełzacz
Górski skoczek
Atak 4
Obrona 2
Obrażenia 1-3
Zdrowie 4
Szybkość 5
Koszt 50
Przyrost 15
Informacje
  • Strzały: 24
  • Wysokie szczęście
  • Siedlisko: Szczęśliwa dżungla
  • Atak 5
    Obrona 2
    Obrażenia 1-3
    Zdrowie 5
    Szybkość 5
    Koszt 65
    Przyrost 15
    Informacje
  • Strzały: 24
  • Wysokie szczęście
  • Brak kary za walkę wręcz
  • Siedlisko: Ul. szczęśliwa dżungla
  • Atak 8
    Obrona 3
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 15
    Szybkość 6
    Koszt 110
    Przyrost 8
    Informacje
  • Siedlisko: Grota
  • Atak 8
    Obrona 5
    Obrażenia 2-4
    Zdrowie 16
    Szybkość 7
    Koszt 150
    Przyrost 8
    Informacje
  • Redukuje fizyczne obrażenia atakującej jednostki o 40%.
  • Siedlisko: Ul. grota
  • Magiczne Oko
    Oko Nieszczęścia
    Lisi druid
    Wysoki Druid
    Atak 9
    Obrona 5
    Obrażenia 4-5
    Zdrowie 20
    Szybkość 9
    Koszt 200
    Przyrost 7
    Informacje
  • Lata
  • Siedlisko: Magiczna chata
  • Atak 10
    Obrona 5
    Obrażenia 4-5
    Zdrowie 25
    Szybkość 12
    Koszt 240
    Przyrost 7
    Informacje
  • Lata
  • Rzuca zaklęcie pech po ataku
  • Siedlisko: Ul. magiczna chata
  • Atak 8
    Obrona 10
    Obrażenia 6-10
    Zdrowie 30
    Szybkość 6
    Koszt 370
    Przyrost 4
    Informacje
  • Strzały: 8
  • 60% szansy na rzucenie morowego powietrza po ataku
  • Siedlisko: Stonehenge
  • Atak 9
    Obrona 11
    Obrażenia 6-10
    Zdrowie 35
    Szybkość 8
    Koszt420
    Przyrost 4
    Informacje
  • Strzały: 12
  • 100% szansy na rzucenie morowego powietrza po ataku
  • Siedlisko: Ul. stonehenge
  • Hipogryf
    Ponury Hipogryf
    Ułudowy Niedźwiedź
    Mistyczny Niedźwiedź
    Atak 14
    Obrona 11
    Obrażenia12-14
    Zdrowie 50
    Szybkość 7
    Koszt 600
    Przyrost 3
    Informacje
  • Lata
  • Jednostki stojące obok niego mają 50% odporności na magie (jak u Jednorożca)
  • Siedlisko: Grzędy
  • Atak 15
    Obrona 11
    Obrażenia12-14
    Zdrowie 55
    Szybkość 11
    Koszt 650
    Przyrost 3
    Informacje
  • Lata
  • Jednostki stojące obok niego mają 50% odporności na magie (jak u Jednorożca)
  • Za każdy przeleciany hex 5% więcej obrażeń
  • Siedlisko: ul. grzędy
  • Atak 16
    Obrona 16
    Obrażenia16-20
    Zdrowie 90
    Szybkość 6
    Koszt 1000
    Przyrost 2
    Informacje
  • Redukuje obronę atakowanego o 10%
  • Regeneruje sobie 30 punktów życia na rundę
  • Siedlisko: Ogród marzeń
  • Atak 18
    Obrona 18
    Obrażenia16-20
    Zdrowie 90
    Szybkość 8
    Koszt 1150
    Przyrost 2
    Informacje
  • Kosztuje także 1
  • Redukuje obronę atakowanego o 20%
  • Regeneruje sobie 30 punktów życia na rundę
  • Siedlisko: Ul. ogród marzeń
  • Drzewiec
    Starożytny Drzewiec
    Atak 17
    Obrona 21
    Obrażenia30-40
    Zdrowie 200
    Szybkość 8
    Koszt 2400
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 1
  • Rzuca zaklęcie związanie po ataku
  • Zwiększa ilość obrony o 10 w postawie defensywnej
  • Siedlisko: Ciemny las
  • Atak 19
    Obrona 28
    Obrażenia30-40
    Zdrowie 300
    Szybkość 10
    Koszt 5000
    Przyrost 1
    Informacje
  • Kosztuje także 2
  • Przechodzi przez przeszkody
  • Rzuca zaklęcie związanie po ataku
  • Zwiększa ilość obrony o 10 w postawie defensywnej
  • Siedlisko: Ul. ciemny las


  • Galeria



    Download

    © 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt