Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Jednostki

Na 7 (nie uwzględniając ulepszeń) występujących w Forge jednostek, 2 potrafią latać, tyle samo atakuje na odległość. Najszybsze są zdecydowanie Pijawki (4 poziom), natomiast najwolniejsi Tarczownicy (1 poziom). Bohaterowie mają specjalizacje jednostek 1-6. Mod dodaje też jedną jednostkę neutralną - Obcego.



Poziom 1



Tarczownik

Atak 2
Obrona 5
Obrażenia 1-3
Życie 8
Szybkość 3
Koszt 55
Przyrost 12

Zdolności specjalne:
  • Otrzymuje mniejsze obrażenia na odległość (15%)
  • Odporny na trującą chmurę
  • Elitarny Tarczownik

    Atak 3
    Obrona 6
    Obrażenia 2-3
    Życie 8
    Szybkość 5
    Koszt 85
    Przyrost 12

    Zdolności specjalne:
  • Otrzymuje mniejsze obrażenia na odległość (30%)
  • Odporny na trującą chmurę
  • Poziom 2


    Awanturnik

    Atak 5
    Obrona 5
    Obrażenia 2-5
    Strzały 12
    Życie 16
    Szybkość 5
    Koszt 110
    Przyrost 8

    Zdolności specjalne:
  • Brak

  • Najemnik

    Atak 8
    Obrona 6
    Obrażenia 2-6
    Strzały 12
    Życie 18
    Szybkość 6
    Koszt 150
    Przyrost 8

    Zdolności specjalne:
  • Brak kary podczas walki w zwarciu

  • Poziom 3


    Podpalacz

    Atak 10
    Obrona 5
    Obrażenia 5-6
    Życie 22
    Szybkość 6
    Koszt 200
    Przyrost 7

    Zdolności specjalne:
  • Atakuje przez 2 pola
  • Piromaniak

    Atak 10
    Obrona 7
    Obrażenia 5-6
    Życie 22
    Szybkość 8
    Koszt 250
    Przyrost 7

    Zdolności specjalne:
  • Atakuje przez 2 pola
  • Poziom 4


    Pijawka

    Atak 9
    Obrona 9
    Obrażenia 6-9
    Życie 25
    Szybkość 9
    Koszt 400
    Przyrost 4

    Zdolności specjalne:
  • Lata
  • Rzuca zaklęcie zapomnienia
  • Odporna na zaklęcia umysłu

  • Wysysacz dusz

    Atak 9
    Obrona 9
    Obrażenia 6-9
    Życie 25
    Szybkość 13
    Koszt 600
    Przyrost 4

    Zdolności specjalne:
  • Lata
  • Rzuca zaklęcie zapomnienia
  • Odporna na zaklęcia umysłu
  • Atakuje wszystkie przyległe pola
  • Poziom 5


    Kanonier

    Atak 15
    Obrona 8
    Strzały 4
    Obrażenia 11-16
    Życie 50
    Szybkość 4
    Koszt 500
    Przyrost 3

    Zdolności specjalne:
  • Brak
  • Bombardier

    Atak 15
    Obrona 12
    Strzały 6
    Obrażenia 12-17
    Życie 60
    Szybkość 5
    Koszt 625
    Przyrost 3

    Zdolności specjalne:
  • Brak
  • Poziom 6


    Podniebny Mocarz

    Atak 15
    Obrona 16
    Obrażenia 15-20
    Życie 120
    Szybkość 6
    Koszt 900
    Przyrost 2

    Zdolności specjalne:
  • Lata
  • Niepodatny na efekty morale (zawsze neutralny)
  • Podniebny Rycerz

    Atak 15
    Obrona 18
    Obrażenia 20-25
    Życie 120
    Szybkość 8
    Koszt 1300
    Przyrost 2

    Zdolności specjalne:
  • Lata
  • Niepodatny na efekty morale (zawsze neutralny)
  • Poziom 7


    Jugernaut

    Atak 17
    Obrona 17
    Obrażenia 35-45
    Życie 160
    Szybkość 8
    Koszt 1800 2
    Przyrost 1

    Zdolności specjalne:
  • Podatny na czar pogromca
  • Regeneruje 30 punktów życia na rundę
  • Niszczyciel

    Atak 25
    Obrona 25
    Obrażenia 35-45
    Życie 240
    Szybkość 11
    Koszt 4500 2
    Przyrost 1

    Zdolności specjalne:
  • Podatność na czar pogromca
  • Regeneruje 30 punktów życia na rundę
  • Neutralny


    Obcy

    Atak 8
    Obrona 5
    Obrażenia 3-4
    Strzały 24
    Życie 15
    Szybkość 9
    Koszt 300
    Przyrost 5

    Zdolności specjalne:
  • Klonuje się

  • © 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt