Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Bohaterowie

W Forge mamy dokładnie 16 bohaterów (po 8 mocy i magii). Ci pierwsi to Cyborgowie, drugą opcje stanowią Technicy. Tylko jeden - Deckard, zaczyna rozgrywkę z umiejętnością na poziomie zaawansowanym (Odpornością).



Bohaterowie mocy


Cyborgowie

3
0
2
1

Deckard

Charakterystyczna zbroja Deckarda to nic w porównaniu z jego zdolnościami antymagicznymi. Nic więc dziwnego, że szybko stał się generałem odnowionych armii Deyji.


Specjalność
Odporność
Zaawansowany Odporność
Armia startowa
10-2010-2010-20
Kaleh

Awansowany na stopień kapitana jeszcze za rządów Archibalda Ironfista, Kaleh był pierwszym, który przysiągł lojalność nowemu królowi. Przez ten czas udało mu się uzyskać rangę generała.

Specjalność
Awanturnik
Podstawowy Odporność
Podstawiwy
Znaj. drogi
Armia startowa
4-74-74-7
Polestar

Polestar wychowała się na równinach Deyji pośród latających pijawek. Jej zdolność oswajania tych stworzeń stała się pożądana w armiach króla Kastore'a.



Specjalność
Pijawka
Podstawowy Odporność
Skut. ataku
Armia startowa
10-204-73-5
Codgur

Będąc zaufanym sługą samego Agara, Codgur wraz ze swoim mistrzem dołączył do armii Deyji w celu stworzeniu nowego świata. Jego zrozumienie dla swoich pobratymców stało się główną zaletą pozbawionego emocji minotaura.

Specjalność
Pod. Mocarz
Podstawowy Odporność
Podstawowy Taktyka
Armia startowa
10-203-53-5

Zhora

Zhora w młodości wyniosła się ze swojego rodzinnego domu w Deyji i często zmieniała miejsce zamieszkania. Gdy wróciła na swoje ojczyste ziemie, zastała tam nowego władcę, który nie omieszkał się skorzystać z jej logistycznych zdolności.
Specjalność
Logistyka
Podstawowy Odporność
Podstawowy
Logistyka
Armia startowa
10-204-73-5
Tyrrel

Po śmierci Winstona Boragusa Tyrrel wraz ze swoim plemieniem musiał opuścić Krewlod i znaleźć nowy dom. Szczęśliwym trafem dołączył do nowej armii króla Kastore'a i służył jako dowódca ogrów.

Specjalność
Kanonier
Podstawowy Odporność
Podstawowy
Łucznictwo
Armia startowa
10-204-73-5
Jonathan

Ktoś tak małomówny jak Jonathan raczej z reguły nie jest dobrym liderem. Tym razem jednak wyjątek potwierdził tę regułę i w efekcie armia Kastore'a zyskała świetnego generała.


Specjalność
Strażnik
Podstawowy Odporność
Podstawowy Płatnerz
Armia startowa
10-2010-2010-20
Lilyam

Lilyam, mimo pochodzenia z lasów AvLee, jest mistrzynią w wykopywaniu surowców z podziemi. Jej fascynacja siarką nie spotkała się z aprobatą ze strony druidów, dlatego udała się do króla Deyji, który z chęcią przyjął ją jako dowódcę.

Specjalność
+1 siarka
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Odporność
Armia startowa
10-204-73-5


Bohaterowie magii


Technicy

2
0
1
2

Seldon

Seldon pochodzi z kontynentu Enroth, niemniej przypłynął do Erathii w poszukiwaniu przygód i sławy. Był jednym z niewielu, którzy już wcześniej zetknęli się z zapomnianymi artefaktami Starożytnych. Podobno na Starym Kontynencie służył niejakiemu Sheltemowi.
Specjalność
Antymagia
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
Inteligencja
Armia startowa
10-204-73-5
Vee

Vee od młodości przywiązywała większą wagę do machin wojennych niż magii. Jej rodzicom udało się jednak połączyć u córki obie pasje. W ten sposób Vee stała się potężną inżynierką.


Specjalność
Balista
Podstawowy Logistyka
Podstawiwy
artyleria
Armia startowa
10-203-5Balista
Albino

Albino żył w kopalniach Czerwonych Krasnoludów, gdzie jego zdolność tworzenia ognia za pomocą magii była bardzo przydatna. Kiedy kopalnie zostały zasiedlone przez potwory, uciekł do Deyji, gdzie doceniono jego talent jeszcze bardziej niż za młodu.

Specjalność
Śc. ognia
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
T.magiczny
Armia startowa
10-204-73-5
Marchette

Kolor włosów Marchette nie jest jedyną dziwną jej cechą. Jej zdolność wykopywania surowców z największych zakamarków była bardzo ceniona wśród nekromantów, mimo że ona sama wolała unikać czarnej magii. Gdy nadeszła nowa władza, Marchette z chęcią przyłączyła się do armii.

Specjalność
+1 kryształ
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
artyleria
Armia startowa
10-204-73-5
Agar

Mało kto uwierzył w eradykację mistrza Agara. Po zmistyfikowaniu swojej śmierci, lisz udał się do Erathii w poszukiwaniu przybyszów z obcego świata. Tam dołączył do króla Kastore'a i stał się jednym z najpotężniejszych inżynierów w całej Deyji.

Specjalność
Pod. Mocarz
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Magia ziemi
Armia startowa
10-204-73-5
Flamius

Gdy król Kastore przybył do żyjącego na stepach Eeofolu ludu gogów, Flamius był jednym z pierwszych skorych do odtworzenia starożytnych artefaktów. Jego niesamowite zdolności we władaniu ogniem stały się niezwykle przydatne nowo formującej się armii.

Specjalność
Podpalacz
Podstawowy Odporność
Podstawowy Mądrość
Armia startowa
3-53-53-5



Daneel

Daneel czuł prawdziwą odrazę do swoich prymitywnych pobratymców z Krewlod. Gdy gobliny z Deyji dołączyły do króla kastore'a, uradował się niezmiernie, licząc na rozwój intelektualny swojej rasy.


Specjalność
P. pomoc
Podstawowy Mądrość
Podstawiwy
P. pomoc
Armia startowa
10-203-5Namiot medyka
Sheikleen

Niewielu wie skąd pochodzi Sheikleen i jaki jest jej cel w armii Deyji. Niektórzy sądzą, że kompletnie nie obchodzi ją idea nowego lepszego świata i dołączyła do nowych wojsk tylko ze względu na korzyści finansowe. W praktyce jednak, niezależnie od swoich powodów, Sheikleen jest bardzo zdolną przywódczynią.
Specjalność
Precyzja
Podstawowy Mądrość
Podstawowy Taktyka
Armia startowa
10-204-73-5

© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt