1 października, dokładnie po 2 miesiącach została nowa wersja VCMI, oznaczona jako 0.74. Najważniejsze zmiany to:
- częściowo ukończone oblężenia. Mury są obecne na polu walki i są przeszkodą, a wieże strzelają. Katapulta może niszczyć mury.
- przerobiona kolejka jednostek, teraz pokazuje liczbę jednostek w oddziale. Można ją włączać lub wyłączać klawiszem Q. Nowe grafiki dla wyższych rozdzielczości (dzięki Dru). Ulepszono kolejność jednostek, choć nadal nie jest idealna.
- ulepszone znajdywanie drogi. Teraz obsługuje graficzny interfejs i pokazuje dostępność danego pola, jak i koszt ruchu. VCMI obsługuje także kursory na mapie.
- skarbce (i parę innych obiektów)
- znacznie poprawiono animację jednostek w walce.
- okna zapisu gry i informacji o scenariuszu.
- obsługa wyższych rozdzielczości (1024x600, 1024x768, 1280x960, 1280x1024, 1440x900 i 1600x1200)
- zmieniony format zapisu gier. Wcześniejsze zapisy nie są kompatybilne.
Pełna lista zmian jest dostępna na stronie VCMI.
- częściowo ukończone oblężenia. Mury są obecne na polu walki i są przeszkodą, a wieże strzelają. Katapulta może niszczyć mury.
- przerobiona kolejka jednostek, teraz pokazuje liczbę jednostek w oddziale. Można ją włączać lub wyłączać klawiszem Q. Nowe grafiki dla wyższych rozdzielczości (dzięki Dru). Ulepszono kolejność jednostek, choć nadal nie jest idealna.
- ulepszone znajdywanie drogi. Teraz obsługuje graficzny interfejs i pokazuje dostępność danego pola, jak i koszt ruchu. VCMI obsługuje także kursory na mapie.
- skarbce (i parę innych obiektów)
- znacznie poprawiono animację jednostek w walce.
- okna zapisu gry i informacji o scenariuszu.
- obsługa wyższych rozdzielczości (1024x600, 1024x768, 1280x960, 1280x1024, 1440x900 i 1600x1200)
- zmieniony format zapisu gier. Wcześniejsze zapisy nie są kompatybilne.
Pełna lista zmian jest dostępna na stronie VCMI.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.