Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
7.II.2009link
Po dwóch miesiącach ukazała się pierwsza (w miarę) "grywalna" wersja VCMI (projektu mającego na celu odtworzenie silnika gry Heroes 3). Wersja 0.7 wprowadza wiele zmian, m.in:

- wsparcie dla większych rozdzielczości (1024x600 i 1024x768)
- F4 pozwala przejść do trybu pełnoekranowego
- wrogie stworzenia atakują nas podczas walki (AI w wciąż jest w fazie eksperymentalnej)
- przycisk "czekaj" w ekranie walki
- dzielenie jednostek przez shift+klik
- na polu bitwy działają zaklęcia (m.in. przyspieszenie, lodowy pocisk, implozja)
- wprowadzono obsługę kolejnych obiektów: chatki wiedźmy, areny oraz biblioteki oświecenia.
- obsługa prawego przycisku na mapie przygody (opisy obiektów)
- możliwość odczytu i zapisu stanu gry (w wersji testowej)

Na koniec warto dodać, że począwszy od tego wydania VCMI staje się projektem otwartym ("open source"). Każdy zainteresowany może więc pobrać pliki źródłowe i spróbować wspomóc twórców w tworzeniu doskonalszego VCMI.
Altair
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt