Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Podczas minionego weekendu moderzy z Mod Design Teamu pokazali filmik swojego flagowego projektu, mającego dodać alternatywne jednostki dla każdego miasta. Zgodnie z materiałem mechanika rekrutacji nowych jednostek polega na wyborze pomiędzy nowym budynkiem alternatywy a klasycznym siedliskiem zastępowanej jednostki. Na przykład w Zamku wybranie Paladyna, automatycznie blokuje możliwość rekrutacji Aniołów. Analogicznie będzie wyglądać to również w pozostałych frakcjach, jednak alternatywny oddział nie zawsze będzie dotyczył siódmego poziomu. O możliwości wybrania innej jednostki informować będzie nowa pozycja w Radzie miasta i strzałka podkreślająca jaki budynek zastępuje. Poza aspektem technicznym dla każdej z alternatyw przygotowany został pełny zestaw grafik w stylu Heroes 3, a także oryginalne udźwiękowienie.
Mod zawierać będzie również nowych bohaterów, wcześniej nieobecne umiejętności jednostek czy zaklęcia możliwe do zrealizowania dzięki silnikowi VCMI. Daty premiery jeszcze nie zdradzimy, ale bądźcie czujni. Więcej informacji i grafik dostępne jest na fanpage'u grupy.

Drwal
Wasze komentarze (19)
28 wrz - 19:05

Alistair
Sorry, że się przyczepię, ale w "wyborze pomiędzy nowym budynkiem alternatywy, a klasycznym siedliskiem zastępowanej jednostki" usuń przecinek. Wtedy będzie poprawnie, a komentarz do usunięcia. A tak z innej beczki, to chyba czas wrócić do trójeczki.
28 wrz - 19:14

MinosKing
Oho ho to wszystko wygląda zjawiskowo! Co do Templariusza i Paladyna wyraziłem swoje skromne zdanie w Temacie z Alternatywami? I pod filmikiem na YouTube. ;]
28 wrz - 19:30

Warmonger
A ta zarośnięta warownia po środku to co? Wygląda jak zamek, ale zgaduję, że to bank Paladynów?
28 wrz - 19:49

Drwal
Bank, ale nie Paladynów. Na razie przemilczę co tam będzie.
28 wrz - 22:20

Matheo
Brak słów. Heroes III wiecznie żywe... Dzięki Panowie.
28 wrz - 22:37

Aayren
Też chciałbym tutaj oficjalnie wyrazić podziw i uwielbienie dla twórców. Specjalnie nie gram już z 2 rok w H3 by zrobić zabójczą sesję jak wyjdzie MDT albo Oasis.
29 wrz - 00:13

Kastore
Boże, to jest fantastyczne, genialne, fenomenalne, godne podziwu, kapitalne, mistrzowskie, nieziemskie, niezwykłe, olśniewające, oszałamiające, pierwszorzędne, poruszające ciało i ducha, profesjonalne, przecudne, rewelacyjne, wybitne, wyborne, wyjątkowe, znakomite!!! Wielkie stukrotne milionowe gratulacje dla złotych twórców!!! Nie mogę się doczekać kiedy ten mod wyjdzie. Specjalnie zrobiłem sobie 5-cio letnią przerwę od H3 i przebywania w pobliżu komputera, żeby jeszcze bardziej nacieszyć się Alternative Upgrades kiedy wyjdzie!!! Słowem, dobra robota, oby tak dalej!!! :) :) :)
29 wrz - 00:15

Felag
Czekać tylko na oficjalną premierę ;) (Btw. Kiedy można się jej spodziewać?)
Ogólnie ładnie to wygląda, chociaż co do budynku katedry można chyba mieć zastrzeżenia. Mam wrażenie, że jest tam za dużo upchanych ozdób, w porównaniu do pozostałych budowli zamku. Powoduje to, że wydaje się wyróżniać i nie pasować, szczególnie w porównaniu do rzędu budowli rekrutacyjnych jednostki pierwszych 4 poziomów. (konkretnie miałem i dalej mam wrażenie odmiennej kolorystyki, dopóki się dokładnie nie przyglądam). Ale to moja opinia, może tylko mi się wydaje ;)
Tak czy inaczej - wielkie brawa, wspaniała robota!
Czekam na więcej :)
29 wrz - 00:34

Nephretes
@Felag
Trzeba pamiętać, że jednak zastępujemy bardzo charakterystyczne siedlisko aniołów, a katedry w miastach są zwykle obiektami o największej urodzie :)
29 wrz - 00:46

Andruids
@Warmonger Wygląda jak zamek Czarodziejki z dwójki, tylko z czerwonym dachem zamiast zielonego.
29 wrz - 08:05

Sir Galuf
W końcu coś się ruszyło w serii!!! I like it! :-)
29 wrz - 15:05

Serd
Piękna robota!! Tylko jedno 'ale": "wybranie Paladyna, automatycznie blokuje możliwość rekrutacji Aniołów."
Trochę to, IMHO, bez sensu że wybór jednostki 4 poziomu blokuje możliwość rekrutacji jednostki 7 poziomu. Czyżby Paladyni byli aż tak "napakowani" że aż grając nimi można sonie odpuścić Anioły? :)

Oby tylko m moim ukochanym Nekropolis takich numerów nie było, bo będę musiał trochę "zaklątwić" ;)
29 wrz - 15:19

Nephretes
Alternatywy zawsze zastępują ten sam poziom, zatem paladyni to 7 lvl. Może do tego jeszcze podkreślę, że można rekrutować albo paladyna albo anioła, nie da się mieć obydwu jednostek (chyba, że spotkasz siedlisko na mapie), ale w mieście trzeba coś wybrać.
29 wrz - 15:19

Kastore
Serd, paladyni to jednostka 7. poziomu.
29 wrz - 16:48

MinosKing
Widzę że Kastore jak zawsze na posterunku. :P
29 wrz - 21:16

Felag
@Neph Pewnie tak, choć mi dalej nie pasuje. Ale pewnie z czasem się przyzwyczaję ;)
30 wrz - 15:32

Serd
@Nephretes/Kastore

Oops, pomyłka :) Nie wiem sam czemu Paladyn skojarzył mi się z 4 poziomem...
W każdym razie dzięki za wyjaśnienie. I ogólnie wielki szacun dla Was i dla całego MDT za ten mod.
7 paź - 15:46

Alistair
Eh, a przecinka jak nikt nie usunął, to nie. Ta dzisiejsza młodzież ;P
7 paź - 17:09

Kammer
Usuwałem go jeszcze przed premierą niusa, jak go sprawdzałem, Drwal musiał go przywrócić. :P

Usunąłem, mam nadzieję, że tym razem już na stałe...
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt