Półtora roku po premierze wersji 0.98 ukazała się nowa odsłona VCMI oznaczona numerem 0.99. Nie jest to jednak żadne opóźnienie - ten czas został w pełni wykorzystany. W stosunku do poprzedniej wersji projekt rozrósł się o ponad jedną czwartą.
Tym razem skupiliśmy się na naprawianiu błędów (liczonych już w setkach) i rozwoju tych funkcji, które w VCMI już są. Ogromne postępy dokonały się w obszarze generatora map losowych. Tworzy on nie tylko całkiem grywalne mapy - paczka zawiera też około 150 szablonów map pochodzących z oryginalnej gry, jak też stworzonych przez fanów w ciągu ostatnich kilkunastu lat.
Kilka funkcji zostało poprawionych i przywróconych - w tym artefakty i zaklęcia dające możliwość lotu, jak też okno stworzeń ze wszystkimi ikonami zdolności. AI działa dużo szybciej. Bardzo wiele poprawek dotknęło system zaklęć. Nareszcie mamy też most zwodzony oraz okienko z informacjami o bohaterze w trakcie bitew. Pojawiły się też nowe, rozbudowane kody pozwalające oszukiwać - ale też testować grę, a nawet dać bonusy graczom komputerowym.
Długo by wymieniać - najlepiej ściągnąć grę i przetestować samemu. Zapraszamy na forum VCMI.
Co więcej, pod tym adresem dostępne są codzienne buildy dla systemu Windows. Zawierają najnowszą wersję gry, nad którą pracują programiści. Dzięki nim możecie być na bieżąco z rozwojem gry. Znacznie ułatwia to też testowanie z naszej perspektywy.
Tym razem skupiliśmy się na naprawianiu błędów (liczonych już w setkach) i rozwoju tych funkcji, które w VCMI już są. Ogromne postępy dokonały się w obszarze generatora map losowych. Tworzy on nie tylko całkiem grywalne mapy - paczka zawiera też około 150 szablonów map pochodzących z oryginalnej gry, jak też stworzonych przez fanów w ciągu ostatnich kilkunastu lat.
Kilka funkcji zostało poprawionych i przywróconych - w tym artefakty i zaklęcia dające możliwość lotu, jak też okno stworzeń ze wszystkimi ikonami zdolności. AI działa dużo szybciej. Bardzo wiele poprawek dotknęło system zaklęć. Nareszcie mamy też most zwodzony oraz okienko z informacjami o bohaterze w trakcie bitew. Pojawiły się też nowe, rozbudowane kody pozwalające oszukiwać - ale też testować grę, a nawet dać bonusy graczom komputerowym.
Długo by wymieniać - najlepiej ściągnąć grę i przetestować samemu. Zapraszamy na forum VCMI.
Co więcej, pod tym adresem dostępne są codzienne buildy dla systemu Windows. Zawierają najnowszą wersję gry, nad którą pracują programiści. Dzięki nim możecie być na bieżąco z rozwojem gry. Znacznie ułatwia to też testowanie z naszej perspektywy.
MinosKing
Drwal
Sir Galuf
Warmonger
@Drwal - edytor, gdy się pojawi, to w całości. AVS sobie przy nim dłubie krok po kroku.
MinosKing
Aayren