Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Minęło prawie 16 lat od wydania Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade. W końcu pojawia się szansa zagrania Niebiańską Kuźnią. Warto zauważyć, że modyfikacja, która nam na to pozwala, wyrosła na Kwasowej Grocie, w komnacie nazywanej właśnie Niebiańską Kuźnią.

Modyfikacja dodaje nowe miasto na platformie VCMI. W przyszłości zespół będzie rozwijać mod o liczne dodatkowe elementy. W planach są nowe artefakty, kampania oraz alternatywne jednostki, a w przyszłości może jeszcze jakieś miasto.
A tu link do Forge. Błędy proszę zgłaszać tu, zaś listę płac i nieco szerszą zapowiedź możecie przeczytać na naszym forum.

Mam przyjemność przedstawić wam Forge i jego przyszłość:

witchking
Wasze komentarze (13)
1 wrz - 17:14

Dark Dragon
Ten tryton i wilkołak są dostępne w tej wersji?
1 wrz - 17:15

Kammer
Nie i dlatego pisze, że to przyszłość.
1 wrz - 17:15

kochan
ekran miasta ładniejszy niż te co dostaliśmy w H7 :D
1 wrz - 17:16

Dark Dragon
Nie jest napisane, że wersja nie zawiera jednostek z galerii :P.
1 wrz - 17:18
Wiwern
Najlepszy projekt od czasu wydania Hoty. Dobre wykonanie. Są niedoskonałości, ale niektóre elementy przebijają pierwowzór o kilka poziomów. Bardzo trafna wariacja tego czym powinno być Forge i zaskakująco przemyślany line up. Jedna z największych nadziei sceny nam rośnie.

Poza tym alternatywy wzbudzają we mnie więcej emocji od nowych frakcji. Dopiero po nich zacznie się prawdziwa zabawa. Gratulacje dla twórców :>
1 wrz - 18:44

Xelacient
W drugiej linijce powtarza się "zagrania zagrania. :P

Poza tym muszę się zgodzić, że bardzo ładny i przejrzysty ekran miasta, a pamiętam, że swojego czasu były z tym problemy.
1 wrz - 18:45

Drwal
Według mnie poza ekranem miasta, najbardziej zyskały portrety jednostek. Wyglądają naprawdę bardzo dobrze. No i oczywiście Gogi to najładniejsza część projektu. :)
1 wrz - 19:38

Lord Baffourd
Postuluję, aby loża modderów Kwasowej Groty uzyskała od Ubisoftu prawa autorskie do tworzenia kolejnych części serii. :) Już teraz widać że miasto to wyszło Wam lepiej niż to co widać w becie H7.
1 wrz - 19:41

Drwal
@Lord Jeszcze bardziej by się przydał kod źródłowy gry. :) Chyba, że z Hoty się zlitują i pokażą innym jak oni zmieniają grę.
1 wrz - 21:50

J. M. Sower
Na tę chwilę rzeczywiście największe nadzieje wiązałbym z HoTA. Gdyby była taka możliwość to sądzę, że reszta naszego teamu byłaby za. Najwygodniej byłoby zrobić własnego moda, jedynie czerpiąc z HoTA sposób modyfikacji gry. Pytanie tylko czy HoTA Crew postanowiłaby wkońcu ten sposób wyjawić (przecież dla dobra całej społeczności). Pożyjemy, zobaczymy ;).
1 wrz - 22:31

Matheo
DZIĘKUJEMY! DZIĘKUJEMY! DZIĘKUKEMY!

Kapitalna sprawa. Potrafisz Polsko!
2 wrz - 03:44

Nephretes
Szczerze powątpiewam, że HoTa zechce się podzielić czymkolwiek. Oni lubią mieć monopol na modyfikacje, przy okazji dyskredytują starania innych.

Możemy tylko mieć nadzieję, że VCMI zbliży się kiedyś do grywalnej wersji. Wtedy będzie można zrobić znacznie więcej niż wsteczną inżynierią
2 wrz - 14:16

Morglin
Sposób Hoty na dodanie miasta był znany od zawsze - inżynieria wsteczna. I wbrew waszym wyobrażeniom nie jest to coś, do czego od tak można napisać poradnik, i z czym poradziłby sobie zwykły śmiertelnik. Przypomnę też, że Slava Salnikov, twórca WoG-a, także nie zdradził swojego "magicznego" sposobu na modyfikowanie gry (bo ta "magia" to po prostu ogromna wiedza i umiejętności).
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "VCMI". Redakcja, kontakt